3دختر که نماد سبز همراه داشتند در شهرک ژاندارمری ربوده شدند


3دختر جوان که چادر سیاه بر سر داشته و شال سبز بر گردن انداخته بودند، امروز در شهرک ژاندارمری پس از پیاده شدن از اتوبوس، توسط سرنشینان یک خودروی سوزوکی ربوده شدند.

به گزارش نوروز، سرنشینان یک دستگاه سوزوکی(ویتارا) نقره ای به شماره 262ی81 – ایران 22 که مشخص نیست از کجا و وابسته به چه نهادی بودند، پس از مشاهده این 3 دختر که نماد سبز همراه داشتند، آنها را به زور در قسمت عقب خودرو نشاندند.

سرنشینان خودرو که سه مرد بودند، پس از مقاومت و داد و فریاد دختران، بر روی آنها نشسته و از محل دور شدند!

7 پاسخ

  1. سرنگون باد حكومت ديكتاتوري خامنه اي

  2. مرگ بر خامنه ای (قاتل منتظری و مردم ایران)
    مرگ بر احمدی نژاد(میمون)
    مرگ بر بسیجی(گوسفند)

  3. دیگه اعصاب برم نمونده. بی شرفها دم از اسلام و محرم و نامحرم و این چندیات می زنند و توی زندان به دخترت تجاوز می کنن توی خیابون هم که اینطور. من بارها به چشم خودن دیدم که همین ریشو پشمو های چرکالود بدترکیب که گویا برپایه ی نظریه تکامل داروین هنوز در دوران «میمونهای انسان ما» از دیدگاه تکاملی ، هستند . چطوری با دخترا و زنها لاس میزن . دست به بدنشون می زدن. یا اگه خیلی پایبند محرم و نا محرم بودن با پا می زدند. لگد می زدند به باسن دخترا و زنها . توی همین درگیری های پس از انتخابات بارهادیدم . ولی افسوس که کاری از دستم بر نمیومد. اینا بیماری جنسی دارن . عقده ای هستن . و چون به خلوت می روند ان کار دیگر می کنن. توی نمایشگاه کتاب امسال یکی از همین جوجه بسیجی ها توی شلوغی جلوی یه غرفه ی کتابهای ارزون مذهبی از پشت چسبیده بود به یه دختر چادری ( گویا از خواهران بسیجیش بود!!!!)9 دستش رو هم می مالید به … (ببخشید که مجبورم بگم ولی باید اینا رسوا بشن) من اون وقت سرباز بودم با لباس نظامی و در جه ستوان یکمی و لباس فصل نظامی و موهام هم بلند بود. خیال کرد کادری هستم . بهش با اخم گفتم که چیکار می کنی ؟ دستت چی میخواد اونجا؟و.. بگذریم داشت از ترس و شرم می مرد. به تته پته افتاد. دلم برای شخصیت بدبخت عقده ایش سوخت . بهش گفتم این بار می گذرم ولی زودتر از جلوی چشمم و نمایشگاه برو بیرون. رففت و پشت و سرش رو هم نگاه نکرد. خاک بر سر عقده ایشون. آب روی بسیجی های رزمنده رو هم بردن اونایی که هرچی بودن با هر باور ولی مردونه در برابر دشمن ایران ایستادند.
    به امید آزادی ایران و به ویژه آزادی و سربلندی همه ی خواهران میهنی ام

    • سلام
      آفرين برادر من به غيرتت ، من جاي شما بودم حسابي ادبش ميكردم ولي بازم دست مريزا.
      ست خدا به همرات

  4. سرنگون باد حكومت اسلامي و ريشه كن باد اسلام در مام ميهن

    • تو دیگه زیادی از راه به در شدی البته تقصیر نداری چون فکر میکنی اسلام ایناخودکها هستند
      مرگ بر کسانی که از اسلام به عنوان یک ابزار استفاده میککنند تا کیرشون شق بشه

  5. hagh piruz ast. zalem va zoorgoo va setamgar hamishe mahkoom be fanaast va dir ya zood nabood mishavad
    zende baad azadi va ensaniat
    (albate azadi be manaye ensan zistan na oon azadi ke bazi shoma ahmagh ha fek mikonin ke mardome ma donbalesh hastan)

پاسخی بگذارید

