عکس : لشگر ساندیسی که در پایان عکس رهبر را لگدمال میکنند!


عکس : لشگر ساندیسی که در پایان عکس رهبر را لگدمال میکنند!

34 پاسخ

  1. واقعا برای ملت ایران متأسفم. استبداد چند هزار ساله و گدایی و بدبختی و کوته فکری، کماکان در ایران عزیزمان به چشم می خرد.

  2. چه با قدرت میکشه بالا

  3. اقتدار مليه ديگه ! اينها هستند 14 قرن تو سري خور اين اسلام نكبت بار هستند

  4. vaghan khandedare.motasefam vase in mardom.

  5. جالب اینجاست که خودشون هم تو تلوزیون عبارت ساندیسی رو گفتن.

  6. انقدر دروغ راحت میگید!!؟؟ یعنی همه مردم برای این رفته بودند؟؟ خجالت نمیکشین؟؟ دیدم جلسات و همایش های قبل انتخابات موسوی و کروبی را، دیدم که برای افراد کمک کننده در ستاد ها چه شام و ناهاری میگرفتند و برای خانواده هم میفرستادند!!؟؟ حالا به اینها گیر میدهید!!؟؟ البته من هم این کار را تایید نمیکنم اما اینها قسمت کوچکی بوده از آن برنامه عظیم

  7. عکسها رو دیدم ولی برعکس دوستان که میگن خنده داره من چندان مطمئن نیستم که خنده دار باشه برای چند لحظه بغضم گرفت

  8. جناب یوسف عزیزی نه ما نمی گیم که فقط واسه ساندیس رفتن احمق بسیاره اونام که واسه ساندیس نیستن جزو همون دسته به قول تو عظیم احمق ها و غلام های زنگوله به گوش خامنه ایند

  9. چهارشنبه / اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی/ همان اتوبوسی بود که پدرم را برد جبهه/ پلاک اتوبوس / ایران 11 نبود/ نه از آن قدیمی‌ها بود/ نه از این لیزری‌ها / پلاک اتوبوس «BB-C068028H» بود/ و پلاک پدرم در جبهه«AK-S022-91H» / من با همین اتوبوس / رفتم راهی سرزمین نور شدم و / بوسه زدم بر خاک کرخه نور/ امسال عید / باز هم با همین اتوبوس می‌خواهم بروم جنوب/ من هنوز هم سوار هوندا 125 پدرم می‌شوم / پدرم روی همین موتور/ موتور ضدانقلاب را در همین خیابان‌های تهران پایین آورد/ 200 کلاهک هسته‌ای اسرائیل/ حریف هوندا 125 پدر من نشده‌اند!/ پدر من/ روی همین موتور/ به شهادت رسید ولی/ اجازه نداد که آبادان «عبادان» شود/ و خرمشهر «المحمره»/ زیر لاستیک هوندا 125 پدر من/ هنوز هم دارد استخوان‌های آمریکا خرد می‌شود/ امروز هم فتنه‌گران / از صدای هوندا 125 «بابااکبر»/ بیشتر از هیبت ماشین‌های ضدشورش نیروی انتظامی می‌ترسند.

    چهارشنبه/ اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی/ ضدگلوله نبود/ لاستیکش عاج نداشت/ تاج و تخت نداشت / شیشه‌هایش دودی نبود/ دنده‌اش خوب جا نمی‌رفت/ فرمانش هیدرولیک نبود/ سقفش یکی- دو تا سوراخ داشت/ BMW نبود که سقف متحرک داشته باشد/ راننده‌اش کت و شلواری نبود/ پیراهن مشکی‌اش وصله داشت/ کاپشنش را از «تاناکورا» خریده بود/ که قبلا «ادواردو آنیلی» آن را پوشیده بود/ برلوسکنی کت شلوار می‌پوشد / آنجلا مارکل کت دامن/ سارکوزی یک وقت‌هایی لخت می‌گردد/ و من به کوری چشم «Frence 24» / اعتراف می‌کنم/ و افتخار می‌کنم که حکومت به ما ساندیس داد/ و من چون روزه بودم / «نی» اش را نگه داشتم/ تا در روضه علی‌اصغر / در آن بدمم/ بشنو از نی / من نی‌ام را/ درون ساندیس نکردم/ فرو کردم در چشم رئیس‌جمهور آمریکا / و انتقام حرمله را گرفتم/ ساندیس من آب سیب بود/ دادم به رباب تا طفل6‌ماهه‌اش را سیراب کند/ به کوری چشم ضدانقلاب/ رئیس‌جمهور آمریکا با ما نیست/ او با ما نیست/ با سران فتنه است/ با آن بی‌سواد/ که مردم گفتند عامل دست موساد/ خانم کلینتون! ساندیس‌های جمهوری اسلامی الکل ندارد/ که 100 دلار آب بخورد/ از شیر مادر حلال‌تر است/ 150 تومان است که مش رجب/ 01 تایش را می‌فروشد هزار تومان/ سران فتنه/ کوکاکولا می‌خورند که گازش/ اشک‌آور است/ و اشک کودکان فلسطینی را درمی‌آورد/ نتانیاهو با سران فتنه است/ فتحی شقاقی شهید با ما/ علی عبدالله صالح با سران فتنه است/ حسن نصرالله با ماست/ چشم اسرائیل کور/ حکومت به ما تی‌تاپ هم داد/ من روزه‌ام را با همین تی‌تاپ باز کردم/ خاک بر سر شما/ که به جای گوشت «بزغاله گوساله»/ گوشت خوک را می‌خورید/ دانشمندان می‌گویند/ گوشت خوک، آدم را خرف می‌کند/ بنازم انقلاب اسلامی را/ که با ساندیس و تی‌تاپ و هوندا ۱۲۵ و اتوبوس/ دهن‌کجی کرده به تمام دنیای غرب/ آمریکا حریف ساندیس ما نمی‌شود/ برادر کوچک من/ ساندیس خود را که خورد/ آن را باد کرد و ترکاند جلوی چشم عکس نتانیاهو/ و مردک 2 متری عقب رفت/ من یک ساندیس جمهوری اسلامی را/ با کل دنیای آمریکا و اسرائیل عوض نمی‌کنم/ من حتی اگر/ به عشق خوردن فلافل، بروم «حاج منصور»/ شرف دارد که به عشق CBB/ سر از لندن درآورم/ ساندیس جمهوری اسلامی شراباً طهوراست/ آب زمزم است/ آب زمزم ما/ ساندیس‌های جمهوری اسلامی‌اند/ نه چشمه‌ای که اختیارش دست سعودی‌های شیعه‌کش است.

    چهارشنبه/ اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی/ تلویزیون نداشت/ نوار آهنگران گذاشته بود/ و من در خیابان انقلاب/ دیدم دختران وطنم/ وقتی پرچم انگلیس را آتش زدند/ دودش رفت در چشم آقازاده معروف/ من دختر بن‌لادن را در سفارت عربستان ندیدم/ ولی در چهارراه استانبول/ دیدم آقازاده‌ای را که فقیر نبود اما/ کاسه گدایی دراز کرده بود/ جلوی در سفارت روباه پیر/ من ادعا نمی‌کنم رهبرم «سید خراسانی» است اما/ در دجال بودن شما شک ندارم/ و البته که ظهور نزدیک است/ و امروز صبح/ یکی به من SMS داد که سران فتنه دررفته‌اند/ رفته‌اند شمال/ ویلای «احسان‌الله خان»!/ با ماشین ضدگلوله که ترمزش SBA دارد و/ همه چراغ قرمز‌ها را رد می‌کند!/ به میرزاکوچک‌خان زنگ زدم/ که حواست به وطن‌فروش‌ها باشد/ میرزا گفت/ دکتر حشمت/ نبض شیخ را گرفته/ چهارشنبه‌ای، مردم را که دیده/ تبش بالا رفته/ آن یکی هم/ ساندیس بدنش کم شده! / به میرزا گفتم/ این بار مواظب سرت باش/ اینها در سر سودای وطن‌فروشی دارند/ وطن‌فروش/ خواننده‌ای است که حنجره‌اش را پنجره‌ای کرده به سوی غرب/ عالیجناب چهچه! «دود عود»‌ات بوی زغال سوخته می‌دهد/ برای این ملت/ قوم طالوت/ حضرت داوود باید نغمه بخواند/ هان ای ابراهیم! / تبر بردار/ دیکتاتورهای مخملین / از دموکراسی بت ساخته‌اند/ علامت کوچک‌تر، بزرگ‌تر سرشان نمی‌شود/ معلم کلاس اول من/ یاد داده بود که 42 از 31 بزرگ‌تر است و / آرای باطله از رای شیخ! / معلم دینی من می‌گفت/ 31 عدد نحسی نیست/ نحس / کسانی هستند که به اسم خط امام / رای مردم را دزدیدند/ نحس کسی است که / آشوبگر عاشورا را/ هوادار خود می‌داند / سال بعد اول ژانویه، دهم محرم است/ محرم که بیاید حتی/ عید ارمنی‌ها هم عزا می‌شود / آن وقت هواداران آقای نخست‌وزیر / سوت می‌زنند در عاشورا/ و به افتخار شمر/ که سر امام را برید/ کف مرتب می‌زنند/ ای عیسی!/ بابانوئل سرش را در برف کرده و / «مروه شربینی» را نمی‌بیند/ امسال مجله تایم/ بابانوئل را کرد مرد سال/ و نوبل را دادند به بابانوئل/ حیف که عمر سعد/ هزار و چهارصد سال / زود به دنیا آمد و الا «یونیسف»، یک تقدیری هم از او کرده بود / اینجا هم،‌ کسانی بودند که عکسش را/ 6 ستونی کار کنند/ ستون دین من/ نماز یزید نیست/ آقازاده معاویه مست بود و / «انا‌لله و اناالیه راجعون» را نوشت

    «انا الله و اناعليه الراجعون»(!)/ ستون دین من/ آن نمازی است که سیدالشهدا خواند/ در ظهر عاشورا/ و به‌ازای هر کلمه نماز/ یک تیر خورد/ و الا ابن‌ملجم هم زیاد نماز می‌خواند/ اما قبله‌اش ولایت نبود/ قطام بود/ در نماز ابی‌عبدالله/ خم ابروی یار در یاد آمد و / در نماز ابن‌ملجم/ رژلب دختر اغیار!

    چهارشنبه/ اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی/ راننده‌اش کمربند نبسته بود/ جریمه شد 02هزار تومان/ 31 هزار تومانش البته به خاطر سیگار بود/ «وینستون» می‌کشید/ ریه‌اش آسیب می‌بیند ولی در عوض/ محصول آمریکایی را آتش می‌زند/ چرا کسی آنهایی را که «بهمن» می‌کشند، جریمه نمی‌کند؟!/ مگر«22 بهمن» را که محصول امام بود پاره نکردند؟/ من کاری با قوه قضائیه ندارم/ دلم برای محافظان سران فتنه می‌سوزد/ که به جای حفاظت از انقلاب/ مجبورند مراقب جان شیخ بی‌سواد باشند/ سربسته بگویم/ این سخت‌ترین کار دنیاست/ شیعه علی بودن و محافظت از عثمان/ تا که این پیرهن/ دوباره شر نشود.

    چهارشنبه/ اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی/ به راننده‌اش مرخصی داده بودند/ به من هم مرخصی دادند/ امتحان برادر کوچکم هم در مدرسه لغو شد/ هان ای دشمن!/ از این پس قصه/ همین است/ ساندیس نظام‌مان را می‌خوریم/ از مرخصی‌اش استفاده می‌کنیم/ سوار اتوبوس می‌شویم/ و در خیابان/ علیه شما شعار می‌دهیم و / در برابرتان تمام قد می‌ایستیم/ ما همه‌مان حکومتی هستیم/ من مستأجر نیستم/ خانه‌ام «بیت‌رهبری» است/ بیت رهبری/ خانه فقط «سید‌علی» نیست/ کاشانه ما هم هست/ ناشیانه حرف نزنید/ ما به این آشیانه ساده و صمیمی افتخار می‌کنیم/ تا وقتی حاکم، «علی» است/ راهپیمایی‌های ما/ همه حکومتی است.

    چهارشنبه/ اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی/ راننده‌اش می‌گفت/ 22 بهمن/ نوشابه و ساندویچ هم می‌دهند/ ما/ 22 بهمن هم می‌آییم/ برای چنین ملتی/ که جانش بر کف است/ جان باید داد/ جمهوری اسلامی به مردمش می‌رسد/ حرفی هست؟!/ ما با رهبرمان/ آنقدر «نداریم» که/ هر وقت اراده کنیم/ چفیه‌اش را می‌گیریم/ حرفی هست؟!/ آنقدر دوستش داریم که/ با یک اشاره‌اش/ نشانی خیابان انقلاب را می‌گیریم و می‌آییم/ ساندیس هم می‌خوریم/ حرفی هست؟! /سران غرب/ به فکر مردمان خود باشند/ که اول سال نو/ از سرما یخ نزنند/ ما اینجا/ رابطه‌مان با رهبرمان گرم گرم است/ خاک بر سرت سارکوزی/ به ما چه که مردم فرانسه/ می‌خواهند/ سر به تن تو نباشد؟!/ نظام ما با ساندیس و نی و تی‌تاب و هوندا 125/ همه حیثیت «همه ابرقدرت‌های دیگر+1+5» را به بازی گرفته/ ما تا ساندیس داریم بمب هسته‌ای می‌خواهیم چه کار؟/ حالا دیدی که ما چرا/ انرژی هسته‌ای را/ برای مصارف صلح‌آمیز می‌خواهیم؟!/ شما هر وقت/ نی ساندیس نظام ما را حریف شدید/ آن زمان حرفی نیست/ ما هم می‌رویم سراغ نیزه.

    راستی!/ یادم رفت بگویم/ برای این دل‌نوشته که تقدیمش می‌کنم به مولایم خامنه‌ای،/ 2 تا ساندیس گرفتم/ یک تی‌تاب/ حرفی هست؟!

    • دوست کم سواد من : اول قران درست خواندن را بیاموز بعد برای رهبر و دیگران سینه چاک کن:

      انا لله و انا الیه ( و نه علیه )راجعون

      • :)) بابا منظورش واقعان علیه بود بابا رفیقمون سبزه خودشو زده به اونراه

      • بجاي ملا لغت بودن به اصل مطلب توجه كن!!!
        غلط املائي ناشي از سرعت در تايپ كلمات مي باشد.
        اقاي چيز كه در بيانيه اخرش بجاي بسم الله الرحمن الرحيم نوشته بود بسم الرحمن الرحيم – او كه يك زماني رئيس فرهنگستان چيز بوده!!!
        بگذريم.

    • خاک برسرت اینم جواب حرفت

  10. جهت اطلاع بيشتر به اين ادرس با و در صورت فيلتر بودن ادرس بر روي كلمه دوست كه بالا است كليك كن
    http://ru121.blogfa.com/post-54.aspx

  11. متاسفم.خیلی از مردم را دیدم که از روی اعتقاد رفته بودند.از ته دل…
    این تبلیغات غلط است

  12. فکر نمیکنی که این عکسها برای دهه فجر باشه – آدم باش

  13. اون عکاسی که این عکسها رو گرفته خدا لعنتش کنه . مخصوصآ عکس پنجم که خودش پاش رو رو عکس گذاشته

  14. دهه فجر مبارک . روی عکسی که خود عکاس پاش روشه نوشته

  15. راستي يك نكته
    دولتي كه بتونه اين همه مردم سانديسو و اضافه حقوق و … بده الحق دولت مقتدريه

  16. طرفدارای ملی وقیه چرا حقیقتو دیدن لجشون گرفته.والا به خدا ما میرفتیم راهپیمایی (مثل میدون توپخانه)به سمت فردوسی یک وانت بود که ساندیس و آب معدنی می فروخت مردم پول میدان وبه عشق میرحسین و کروبی و شهدامون راضی هم بودن.خاک برسر این ملت گشنه کنم که اینا همون ملت سیب زمینی احودی نژادی هستن

  17. چه میکنه این ساندیس

  18. rasti oon matne bolan bala ro dolat cheghadr behet dad ta benevisi ? be tazahorate dolati abmive midan be tazahorat mardomi shahid na? che jaleb ensaniat ro faramosh kardin fargh nadare che din ya che nejadi bashan mohem ine ke adam hastan va bayad be nazareshon ehteram gozasht age aghaliat bood harfe dolat dorost bood amma in sabz ha aksariat hastan in nezam faghat islami nist jomhoorie eslamie mardom injoori khastan vali faghat eslam dare hakemiat mikone albate oonam ke nesfe ghatle be har dalili ghatle va bayad mojazat beshe alan dolat bayad javabe shahidane tazahorat mardomi ro bede

  19. تو خونه رهبرتو کی دیدی فکر میکنی تو بیت رهبری زندگی میکنه.جایی که همه میدونن کجاست؟
    نه بدبخت اگه اونجا بود که تا الان تیکه تیکش کرده بودیم.
    بهترین غذاهارو از بیت المال میخوره و لازم نیست بگیم کوفتش بشه چو همه ی اون غذاها واسش شده دو سه تا سرطان تو اون وجود نجسش.
    60 نفر غذا رو تست میکنن که که یه وقت مسموم نباشه رهبر کوفتش کنه سقط شه.
    بالش و تشک پر غو .خونه سلطنتی چند هزار متری.
    هزارتا نگهبان و بادیگارد.
    بهترین دکترها از آمریکا که مرگ نثارش میکنه.
    بهترین پزشکها از اسرائیل و ……………
    100 تا اسب 40 میلیارد تومنی.
    کجای زندگی این پفیوز سادس ما نفهمیدیم
    آقا تو خودتو جر میدی واسه رهبرت ورش دار برو هر گوری دلت میخواد .
    مردم ایران نه رهبر تو رو میخوان نه وطن فروشای دله دزد آشغالی مثل توی.

    • تخریب و بدبین کردن مردم نسبت به ارکان موثر انقلاب از جمله رهبر معظم انقلاب و نیروهای مخلص و مردمی مانند بسیج مستضعفان، همواره در طی سی سال گذشته در دستور کار جریانات استکباری و عناصر ضد انقلاب به عنوان پادوهای اجرایی آنها بوده است، چرا که امروز این جریانات به صراحت اذعان می دارند، سرنگونی انقلاب با وجود ولایت فقیه و نیروهای مردمی امکان پذیر نیست.

    • مردم خودشان رهبرشان را خوب مي شناسند نيازي به جوسازي هاي شما نيست. از ساده زيستي رهبرشان هم خوب مي دانند.جوابتان را هم در راهپيمائي تاريخي نهم دي 88 دادند/ حالا اينقدر بنويسيد تا خودتان را خسته كنيد.

  20. سلام به ملت رنجدیده ی ایران
    نوشته ای طولانی را از زبان موجودی که ظاهرا کارمند رژیم بود خواندید ( که البته می دانم خیلی از شماها حوصله ی آنرا نداشتید و مثل دوست خوبم علی که به اشتباه به «علیه» ایراد گرفته بود فقط بعضی از کلمات را گذرا نگاهی کردید که کاملا به شما حق می دهم )
    اما خواندن مطالب این موجود از جهتی قابل تامل است.
    این موجود یک محصول از نظامی است که بنیانگذاران آن، مذهبی را جعل کردند برای بقای حاکمان و قرنهاست که این اختراع منحوس، مردم ستمکشیده ی ایران را زمینگیر خود کرده است. اما گمان نمی کنم تا به حال رژیمی فاسدتر از این رژیم از این اختراع سود جسته باشد، چرا که اینان دست آموزان استعمار پیرند و می دانند چگونه از اشتباهات حکمای پیشین به نفع خود استفاده کنند.
    این موجود محصول نظامی فاسد است و من شرم می کنم که مرا هموطن او بدانند یا از نوع او بخوانند، و نمی دانم چگونه از اندوه این شرم می توان کاست.
    چگونه می شود میلیونها خانواده ی گرسنه ی ایرانی را که تامل در زندگی بسیاری از آنها زندگی روانی یک « انسان » را مختل می کند نادیده گرفت و دم از مرخصی و پاداش و کیک و نوشیدنی زد؟ مگر می شود انسان بود و اینگونه سخن گفت؟ گوییا هیچ نمی بیند و هیچ نمی شنود جز تکان دادن دم برای موجوداتی پست تر از خود که بخاطر شیوه های جدید استعمار پیر در تسلط بر کشورهای عقب افتاده، چند صباحی حاکمیت را غصب کرده اند ( و ملت چه وقت میخواهد بفهمد که این به امام زمان ارتباطی پیدا نمی کند؟!! )
    برای پاره ای نان و جرعه ای نوشیدنی ، برای چند سال زندگی با حقوق ماهیانه از پول نفت مردم رنجدیده و ستمکشیده پا روی خون این ملت باید گذاشت ؟
    ملتی که در روز عاشورا همان کاری را کرد که حسین کرد «قیام بر لشکر ظلم»
    چقدر شبیه است قیامشان به قیام حسین
    با تعدادی اندک ( بقیه از جان و ناموسشان می هراسند و بر آنها نمی توان خرده گرفت که این جنگ جنگی نابرابر است ) که سالها یوغ اسارت بر گردن و گرسنه و تشنه در مقابل لشکر کفر که خوب خورده اند و خوب نوشیده اند و سالهاست رسم چماق کشی و کشتن آموخته اند ، خود را در مقابل خطری بالاتر از مرگ قرار دادند، خطر شکنجه و تجاوز و رخت بربستن امنیت روانی و جانی از خود و خانواده و محکوم شدن به انواع تهمت ها و ناکرده ها و آزار و اذیت پیاپی و از دست دادن دوستان و فرزندان و پدران و مادران، که رنجش از مرگ بدتر است.
    آیا نباید مجسمه ی اینان را ساخت؟
    و در مقابل ، موجوداتی که چون موجود مذکور در نهایت امنیت و با اتکا به وحشیگری حکومت و در نهایت آسایش و آرامش به خیابان آمدند و بدون کوچکترین تعرضی از سمت مخالف، هر چه خواستند گفتند و هر کاری خواستند کردند و هر علمی خواستند به دوش گرفتند و از پول نفت مردم گرسنه، خوردند و نوشیدند و باد به غبغب افتاده بازگشتند و حامی خون حسین شدند و پول نفت ملت مظلوم توی جیبشان بود که مرخصی گرفته بودند از اداره ای که همیشه توی آن مرخص اند، و این خون ملت است که می مکنند و در دهان فرزندانشان می کنند.
    آنگاه که عبدالمطلب را گفتند تو از گوسفندانت میپرسی در حالی که خانه ی کعبه مورد هجوم است؟ گفت کعبه را صاحبی است و من صاحب گوسفندان.
    پس اگر کعبه و قرآن را صاحبی است، که هست باید ببینیم کی به خونخواهی آن قیام خواهد کرد و کی خون پامال شده ی حسین را احیا . به امید آنروز

    • تو كار مند كي هستي تو جز كارمند منافقين كوردل نيستي!!!
      ادامه مطلب
      تو كارمند دلار بگير امريكا هستي.

  21. اول ثابت کنید که این عکس ها مربوط به آن روز است.
    چون من در اون روز تهران بودم، هیچ جا همچین چیزی ندیدم، حتی نشنیدم.

  22. راهپیمایی ساندیسی و زوری

پاسخی بگذارید

