عکس زنان بسیجی ،خودتان قضاوت کنید


ضمن عرض پوزش از همه دوستان ،به اطلاع می رساند این عکس وخبر غیر واقعی بود واز سایت حذف گردید.

21 پاسخ

  1. نفهمی تا چه حد – برید ادبیات بخونید

  2. خب راست گفته طفلک کی بهتر از رهبر

  3. jendehaye darbare khamenye

  4. خوب بابا اینا همیشه زیر چادری با برادران بسیجی بده بستون داشتن حالا با ولی وقیه علنیش کردن خوب آخه صواب داره….شما چقدر حسودین

  5. انتظار دیگه ای داشتین؟

  6. در موردهر دو گروه می شه گفت واقعا بی شرمید

  7. من عاشقشونم

  8. bebakhshid zaheran axeton aplod nashode

  9. agha enghadam zaye nistan dige fek konam fotoshape

  10. رهبر از همین مرمر ها میخوره که ماشاا… همیشه سر حاله این کثافتها جاهای دیگشون رو هم میدن رهبر …. بکنه تا تبرک بشه

  11. کو؟ از رو چادر معلوم نیست که! :دی

  12. هر چند من سبز هستم
    اما احساس می کنم این عکس با فتوشاپ ساخته شده .

    • آقا من هم عین تو.
      رنگ مشکی نوشته
      با کیفیت واضه و نسبت فاصله ای که داره
      یه خورده غیر طبعیه

      من هم فکر می کنم کار یه طنز پردازه تا یه فتوشاپیست

      اما خوب سوژه ای شده دیگه

  13. خیلی نامردیه اکثر عکسها فتو شاپند دست کاری شده اند

  14. کاش لینک اصلی رو در فارشنیوز میدادی که دیگه شک و شبهه ایجاد نشه چون منم بعید میدونم فارس همچینکاری بکنه

  15. والا من الان رسیدم میگن غیر واقعی بوده حذفش کردن

  16. هه هه هه جالب بود
    اما فتوشاپیه
    مرگ بر خامنه ای دجال
    درود بر میر حسین حسین زمان

  17. خواهشا در انتخاب و گذاشتن عکس ها بیشتر دقت کنید تا بهونه دست این کثافتهای خایه مال و مخصوصا عوامل تهیه خبر 30/20 ندین .
    زنده باد جرس ( جنبش راه سبز )

  18. اندکی صبر سحر نزدیک است ….

  19. مریم افشاری هم عکس یک دختر با سبیل گذاشته بود اما حذف نکرد.
    امیدوارم کل اخبار توهین کننده و غیر واقعی پاک شن./

  20. […] عکس زنان بسیجی ،خودتان قضاوت کنید عکس زنان بسیجی ،خودتان قضاوت کنید […] […]

پاسخی بگذارید

