دعواي مرگبار هواداران دو تيم فوتبال


اعتماد : پسر جواني که متهم است در يک رجزخواني فوتبالي مرتکب قتل شده است روز گذشته با گريه از قضات خواست زودتر حکم او را اجرا کنند تا از عذابي که گرفتار آن است رهايي يابد. به گزارش خبرنگار ما، اين جوان که عليرضا نام دارد ديروز براي سومين بار به دادگاه منتقل شد اما وقتي فهميد باز هم اولياي دم نيامده است به گريه افتاد و فرياد زد ديگر نمي تواند شرايط زندان را تحمل کند. عليرضا با توجه به کيفرخواست صادره متهم است دو سال قبل در منطقه شهر ري در پي يک رجز خواني فوتبالي جواني را به قتل رسانده است. اين جوان در تحقيقات مقدماتي گفت؛ من و دو دوستم در چمنزار نشسته بوديم که سه جوان سرباز آمدند کنار ما نشستند. ما مشروب خورده بوديم. متوجه شديم آنها خوزستاني هستند. صحبت از تيم هاي فوتبال پرسپوليس و فولاد خوزستان شد. آن روز هم اتفاقاً اين دو تيم بازي داشتند. اين رجز خواني باعث شد بين ما درگيري ايجاد شود من هم با چاقو ضربه يي به سر او زدم. روز گذشته متهم وقتي متوجه شد براي سومين بار اولياي دم در دادگاه حاضر نشده اند، گفت؛ من از همان ابتدا در اين پرونده با صداقت رفتار کردم اما نمي دانم چرا اين طور من را آزار مي دهند. من خطا کردم و قبول دارم بايد تاوان آن را هم پس دهم اما چرا رفتار انساني با من ندارند. من در زندان معتاد شدم و همه آينده ام را از دست دادم. اين روزها از مرگ برايم بدتر است. من چند بار خودم را دار زدم و حالا که اين طور مي خواهند مرا عذاب دهند باز هم خودم را دار مي زنم تا راحت شوم. هيات قضات اين جوان را به آرامش دعوت کردند و برايش توضيح دادند اگر اولياي دم و شاهدان نباشند نمي توان دادگاه را تشکيل داد. اين جوان در حالي که از روزهاي سختش در اين دو سال مي گفت شعبه 74 دادگاه کيفري استان تهران را ترک کرد و به زندان بازگردانده شد.

پاسخی بگذارید

