قتل بعد از فيلمبرداري از رابطه پنهاني همسر


اعتماد : زن و شوهري که با همدستي يکديگر مردي را به قتل رسانده و جسدش را در بيابان رها کرده بودند در دادگاه کيفري استان فارس محاکمه شدند. به گزارش خبرنگار ما، دو سال قبل ماموران پليس جهرم حين گشت زني در محدوده استحفاظي خود جسد مردي را پيدا کردند که آثار ضربات متعدد چاقو روي بدنش مشهود بود. زماني که ماموران موضوع را به بازپرس جنايي خبر دادند جسد به دستور وي به پزشکي قانوني انتقال يافت و تحقيقات براي شناسايي هويت قرباني و عاملان قتل آغاز شد. بررسي ها نشان داد اين مرد رضا نام دارد و دو روز قبل از کشف جسد خانواده اش گم شدن او را به پليس گزارش کرده بودند. زماني که هويت مرد جوان مشخص شد ماموران براي پيدا کردن ردي از عاملان جنايت تلفن همراه اين جوان را مورد بررسي قرار دادند و متوجه شدند آخرين تماسي که اين مرد گرفته با تلفن همراه يک زن بوده است. بنابراين فرضيه قتل با انگيزه ناموسي قوت گرفت چرا که ضربات متعدد وارده به اين مرد نيز نشان مي داد قاتل از رضا کينه شديد داشته و در پي انتقام از وي بوده است. ماموران با شناسايي آن زن وي را براي تحقيقات بيشتر به اداره آگاهي انتقال دادند. زن جوان بعد از چندين روز مقاومت لب به اعتراف گشود و گفت؛ مدتي بود که با رضا رابطه داشتم و شوهرم اين موضوع را فهميده بود. يک روز سراغ من آمد و گفت همه چيز را مي داند و از من خواست آن مرد را به خانه بياورم. سعي کردم مقاومت کنم اما او مرا وادار کرد اين کار را انجام بدهم. زماني که رضا به خانه ام آمد شوهرم ظاهراً در منزل نبود اما من مي دانستم خودش را جايي مخفي کرده و شاهد رابطه ماست. بعد از چند دقيقه شوهرم وارد خانه شد و با ضربات چاقو رضا را کشت و جسد را به جايي ديگر منتقل کرد. با اعترافات اين زن پليس شوهر وي را نيز دستگير کرد. وي با اعتراف به قتل گفت؛ روابط مشکوک همسرم باعث شد من به او شک کنم و تصميم گرفتم از کارهاي او سر درآورم. بدون اينکه همسرم متوجه شود تلفن همراه او را روي تلفن خودم دايورت کردم و متوجه شدم او با مردي رابطه دارد. موضوع را به همسرم گفتم. درگيري شديدي بين ما اتفاق افتاد و در نهايت همسرم را وادار کردم آن مرد را به خانه بکشاند. او هم اين کار را کرد. بعد من مخفيانه از رابطه همسرم با آن مرد فيلمبرداري کردم، سپس وارد خانه شدم و رضا را به قتل رساندم. بعد همسرم را به خانه پدرش بردم. متهم ادامه داد؛ فيلم را نشان خانواده همسرم دادم و به آنها گفتم ببينيد دخترتان چه کرده است. آنها به شدت مرا کتک زدند و بعد وادارم کردند فيلم را پاک کنم. با تکميل تحقيقات و صدور کيفرخواست پرونده به شعبه 4 دادگاه کيفري استان فارس فرستاده شد و زن و شوهر متهم به قتل محاکمه شدند. بعد از اينکه نماينده دادستان متن کيفرخواست را خواند اولياي دم مقتول براي متهم رديف اول تقاضاي صدور حکم قصاص کردند. بنا بر اين گزارش سپس مرد جوان در جايگاه حاضر شد و اعترافات خود را يک بار ديگر تکرار کرد و بعد از پايان جلسه دادگاه هيات قضات وارد شور شدند.

یک پاسخ

  1. http://www.whopopular.com
    در قسمت لیدر و پولیتیک به موسوی رای بدین . این یک رای گیری جهانیه که نتیجش تو دنیا اعلام می شه ، ایران با موسوی الان اول هست.
    سایت رو فیلتر کردن با فیلتر شکن برید

پاسخی بگذارید

