حماس: از ایران کمک مالی می‌گیریم ولی تعهدی نداد‌ه‌ایم


یک عضو دفتر سیاسی حماس تایید کرد ایران از این جنبش حمایت مالی می کند.

به گزارش عصر ایران به نقل از یونایتدپرس، «خلیل الحیه» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی در فلسطین (حماس) گفت که ایران از این جنبش در زمینه های مالی، معنوی و سیاسی حمایت می کند.

وی در عین حال گفت که این حمایت ها غیرمشروط بوده اند.

الحیه همچنین اظهار داشت که از هرگونه رابطه استراتژیک اسلامی و عربی که از ملت فلسطین و مقاومتش حمایت کند، استقبال و نسبت به آن افتخار می کنیم.

7 پاسخ

  1. بد بخت مردم بیچاره ما که 90 درصد زیر خط فقرن دارن میمیرن اونوقت باید به این مفت خورای قاتل بدیم
    چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
    البته به جای نسبت دادن مسجد به حماس باید جهنم رو به حماس نسبت داد

  2. ای لعنت به خامنه ای که نوکری شما رو می کند.

  3. کوفتشون بشه!

  4. این ها این پول ها را می گیرند تا باهاش زن بازی کنند مثل یکی از رهبران تخمی حماس که 4 تا زن و 16 تا بچه تروریستی داشت که سقط شد سال گذشته، کلن این اعراب حرام زاده کاری جز شکم و زیر… ندارند. مخصوصن از نوع فلسطینی کثیفشان

  5. من کلا» نوفهمم که کشوری که 47 میلیون نفر از مردمش زیر خط فقر هستن چرا باید پولشو خرج مفتخورهایی مثل اینا کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یکی منو بفهمونه 🙂 بعضی وقتهای که این اسرائلیها رو نشون میده که فلسطینیها میکشن من یکی خییییییییییییییلی خوشحال میشم چون میگم یه نون خور از گردن ملت ما کم شد واسه همین هم خیلی دوست دارم زودتر نسل این حرومزاده ها منقرض بشه .
    مرگ بر خامنه ای
    مرگ بر احمقی نژاد
    مرگ بر خائن ادمکش
    زنده باد جنبش سبز

  6. تا آنجائی که من فهمیدم از سی سال پیش البته ، قراره ثروت مسلمانان از بین بره تا مسلمانان پولدارن مقابله با هاشون سخته

    ولی اینقدر احمق هستند که صلاح رو با سلاح عوض کنن

    یه روز جنگ ایران و عراق یه روز جنگ عراق و کویت یه روز القاعده و طالبان یه روز هزینه های سنگین عربستان در مقابله با ایران و شیعیان یه روز مسئله اتمی ایران که حدود ده ساله داریم هزینه هاشو میدیم آخرشم هم هیچی به هیچی سی سال داریم هزینه مرگ بر اینو اونو میدیم آخرشم دو دستی ثروت و سیاستمونو دادیم به روسیه خلاصش اینا همش برنامس روزی شاه بطور مستقیم عامل غرب بود امروز جمهوری اسلامی خواسته یا نا خواسته داره منافعشونو تامین میکنه تحریم میکنن ولی اسلحشونو میفروشن تحریم میکنن ولی منافعشونو دارن
    واینو بدونین تا مردم جن زده و خرافاتیو تقدس گرا هستن این همین آشو همین کاسه س از ما که گذشت وای بروزی که نفت تموم بشه فکر می کنم بر میگردیم به 50 سال پیش تایلند که زن ها برای یه لقمه نون همه کار میکردن ……….

  7. پس معلوم شد کسری بودجه از کجا میاد!!!!!!!!

بیان دیدگاه