هشدار آیت الله خامنه ای به مخالفین داخلی


رهبرجمهوری اسلامی که در دیدار با مسئولان «شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» و روسای ستاد های دهه فجر سراسر کشور سخن می گفت، ازجمله تصریح کرد که : » دردوران فتنه و غبارآلود بودن فضا ، وظیفه همه بویژه خواص ، موضع گیری شفاف و پرهیز از سخنان و مواضع دوپهلو است».

آیت الله خامنه ای با اشاره به مراسم سالانه بیست و دوم بهمن هر سال ، تظاهرات خیابانی و حضور میلیونی ، به گفته وی ، مردم را نشان انسجام واتکای انقلاب به ایمان مردم دانسته و گفت : «دشمنان برای سرپوش گذاشتن بر این انسجام و وحدت تلاش دارند و با کمک عوامل خود ، و در تبلیغات اینگونه وانمود می کنند که انسجام و جهت گیری واحد مردم دچار انشقاق و چند دستگی شده است. آ

آیت الله خامنه ای در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به «دشمنان» گفت ، آنها همواره مخالف شفاف بودن هستند ، زیرا آنها در فضای غبارآلود و فتیه می توانند به اهداف خود برسند. وی تاکید کرد:» در شرایط کنونی همه جریان ها و گرایش ها ی سیاسی داخل نظام باید خط و مرز خود را با دشمن به صورت شفاف مشخص کنند و در این میان وظیفه خواص و بویژه خواصی که تاثیر گذاری بالائی دارند ، بیش از دیگران است.

آیت الله خامنه ای افزود : وقتی سران استکبار و ظلم ، اشغالگران کشورهای اسلامی، وارد میدان می شوند و موضع گیری می کنند ، دو پهلو و مبهم سخن گفتن صحیح نیست ، زیرا باید مشخص شود ، افرادی که داخل نظام جمهوری اسلامی هستند ، چه موضعی دارند و آیا حاضر هستند از دشمن تبری جویند.

یک پاسخ

  1. ننگ بر خ0امنه ای

بیان دیدگاه