ماجرای مسخره پیدا شدن سعیده پورآقایی در برنامه 20:30 امشب


امشب اخبار 20:30 گزارشی از پیدا شدن سعیده پورآقایی پخش کرد. دختری سیاه پوش با مادری سراسر مشکی که به ادعای خود وقتی از پنجره خانه به خیابان پریده پایش شکسته و خانواده ای در خیابان اورا پیدا میکنند و به منزل خود میبرند و سپیده هم بنابر دلایلی پیش آنها بدون مطلع ساختن مادرش میماند. سپس از ستاد آقای کروبی پیش مادر میایند و به مادر میگویند که دخترت کشته شده است و باید برایش مراسم ختم بگیری. مادر و دختر وقتی همدیگر را بعد از چند ماه پیدا کردند همدیگر را در آغوش گرفتند و هردو این نکته را اشاره کردند که دروغگویان اول به کشور توهین کردند و سپس به خانواده ما. دختری که در حال مصاحبه بود قیافه اش  بسیار شبیه همان سعیده پورآقایی بود که عکسهایش را دیده بودیم. حالا این موضوع چگونه ساخته شده است. آیا واقعا همان سپیده است؟ آیا نقشه ای در کار بوده است؟ من هیچ نظری ندارم و فقط خواستم بلافاصله بعد از دیدن این گزارش آنرا به گوش شما هم برسانم.  البته تا چند ساعت دیگر فیلم این گزارش حتما در یوتیوب پیدا میشود.

saide

siahnevis.com/

94 پاسخ

  1. افتضاح جدید بیست و سی
    هم ماجرای ِ سعیده پور آقایی

    بیست و سی چند لحظه پیش نشان داد که خانم سعیده پور آقایی زنده است . این خانم ادعا کرد از تراس خانه بیرون پریده و فرار کرده است . لطفا بیست و سی به این چند سوال هم پاسخ دهد :

    ۱. خانه سعیده پور آقایی در طبقه چندم آپارتمان قرار دارد ؟

    ۲. در کدام بیمارستان و توسط کدام دکتر ایشان ویزیت شدند ؟

    ۳. چه کسی برای ایشان مجلس ختم گرفت ؟

    ۴. آیا کسی که برای ایشان مجلس ختم گرفته قصد قریب افکار عمومی را داشته است یا نه ؟

    محض اطلاع : مادر ایشان هنگام ورود به خبرنگاران سی و بیست ( همان بیست و سی سابق ) گفت : بفرمائید ، از طریق آسانسور بالا بیایید ! در ضمن ایشان ۱۶ ساله اند و به سن قانونی نرسیده اند و نیاز به سرپرست قانونی برای معالجه در بیمارستان دارند ، فعلا همین !
    /zabanesabz.wordpress.com/
    اینجا را هم ببینید بد نیست

    http://www.madyariran.net/?p=2149

  2. صدا و سیما فکر میکند ملت مثل خودشون گاو هستند(البته بلانسبت گاو) .

  3. اولا خبر شهادت سعيده پورآقايي مربوط به دوماه پيش بود كه توسط آقاي كروبي فاش شد
    سوال من اينست اگر واقعا ايشان زنده بودند – دولت كثيف همان موقع سراغ ايشان ميرفت و نيازي نبود اين همه نقشه بكشند تا چگونه مردم رو فريب بدهند
    اصلا گوه ميخورند مردم رو گول بزنند
    دروغگو خائن است

    • خبر دروغ شهادت سعید پور آقایی توسط کروبی مطرح شد اما وقتی شیخ کذاب دید که دروغاش داره فاش میشه گفته آره مثل اینکه شهید نشده و پدرش هم شهید نیست و فوت کرده
      دروغگو خائنه اما دروغگو کیه؟ میر حسین موسوی، مهدی کروبی، محمد خاتمی ، سعید حجاریان ، عطریانفر، ابطحی و …
      لعنت به کسی که حقیقت رو ببینه و بهانه بنی اسرائیلی بیاره و منکر واقعیت بشه

  4. مرگ بر کروبی

  5. شاید راست باشه شاید هم دروغ .
    اگه راست بشه چی ؟بعد چطور میخواهید تو روی مردم نگاه کنید؟

    • اگه دولت کودتا این سیاه بازی رو ترتیب داده باشه برا خراب کردن کروبی اون وقت شما چی میخای بگی؟
      یعنی به یه دختر فراری گفته باشه 2 ماه قایم شو تا سناریویی باشه برای خراب کردن مخالفان؟
      البته از سوالاتی که Islamtxt مطرح کردن هم نمیشه به سادگی صرفه نظر کرد!!!!!!!!

      • شاید هم برعکس باشه و کروبی برای خراب کردن دولت این برنامه رو در آورده؟
        یعنی دو ماه دختره رو قایم کردن تا بگن دولت اونو کشته و تجاوز کرده,
        فکر میکنم این احتمالش بیشتر باشه

  6. مطمئن باشین که راست نبود.باباجون عین سگ زنیکه داشت دروغ میگفت معلوم نی مفت خورا چقدر پول گرفتن که اینجوری بیان جلو دوربین.اونجاش تابلو بود که زده بود به وسیله اقوام فیلمبرداری شده بعد اونوقت مادره با چادر مشکی تو خونش میگشته!!! اینا فکر کردن مردم مثل خودشون اسگولند.دختر اول میگه از پنجره پریدم پام شکست بعد میگه تصادف کردم پام شکست!!!قیافشم که تابلو بود گریم کرده بودن اصلا شبیه اقایی نبود.درهرصورت مرگ بر خامنه ای.مرگ بر ولایت فقیه . مرگ بر احمدی نژاد.مرگ بر مجتبی خامنه ای و ریدم تو دهنه همشون. اینا عمرشون تموم شده دارن بال بال میزن که خودشون رو حفظ کنند ولی بدتر گند میزنن تو خودشون.

    • در کامنتی سحر جان نظراتش را نوشت و فرمود ری…
      سحر جان چرا اینقدر داغ کردید . هنوز که فصل تابستان تمام نشده کمی یخ مایه اش بود .
      البته با فرهنگ نوشتاری شما بی جا نیست که عرض کنم
      فلان هرجه مرده به فلان جایت که اگر این کاره نبودی این کلمه را نمی نوشتی برای خواندن دیگران و شرم و حیاء می کردی .بابام جان .

      پاسخ

      • خدمت وبگرد باكلاس
        شما چرا ناراحتي عزيز؟ دوست داره به ولي فقيه خودش اظهار ارادت كنه جانم.
        ضمنا فكر كنم تابستونم ديگه تموم شده .مگه اينكه كيهان تصويري(20.30) و متني اعلام كرده باشن ، تابستان امسال به فتواي مقام معظم ولايت نظامي، 6 ماه است.
        راستي اين فرهنگ و ادبت هم رهبرتو بكشه ايشا للا كه در حيرتم از نجابتت.

    • از ادبیات سراسر مودبانه شما پیداست که حق با شماست! من هم که تاکنون دنبال حقیقت بودم با منطق عجیب شما قانع شدم.

      امضا: لقمان

  7. چرا توهين ميکنيد چرا ميگي مرگ بر کروبي چرا دقت نمي کنيد بابا اينها دارين همه رو ببخشيد ببخشيد خر جلو مي کنن اخه چقدر دروغ بايد بگن مال و منصب اينقدر ارزش داره که جواب اخريت رو دارن ناديده ميگيرن

  8. در گفتار هاي اين دختر و مادرش تناقضاتي وجور دارد بايد منتظر ماند و اطلاعات بعدي را با دقت بيشتر با اين اظهارات مورد بررسي قرار داد الان هيچ چيز قابل بحث نيست (مثال: ابتدا اكثر سايت ها از مفقود شدنش بعد از كشته شدن و بعد اهم از دفن شدن اين دختر خبر دادند. اين اطلاعات از كجا بوده كه حالا اين دختر زنده پيدا شده) به نظر من بايد باز هم صبر كرد منتظر خبرهاي جديدتر بود

  9. گور پدر این رژیم که همه رو احمق فرض میکنن

  10. يكي بود يكي نبود..يه سعيده پورآقايي بود تو 20:30 كه از تراس خونشون پريده بود پايين پاش شكسته بود…بعد با يكي آشنا شد كه بردش بيمارستان از اونجا بردش خونه كه ازش مواظبت كنه…سعيده براي اينكه يه وقت مادر مريضش ناراحت نشه 3 ماه خونه نيومد هيچ خبري هم بهش نداد…بعد مادرش فكر كرد مفقودالعصر شده براش ختم گرفت..اما بعد از سه ماه سعيده با 20:30 مياد خونه مادرشو عين فيلم هنديا بغل ميكنه ميگه من زنده ام مامان..
    بچه ها سعيده آخرشم گفت كه تصادف كرده ولي نگفت كه 3ماه خونه آدم غريبه چي كار ميكرده…البته سعيده نسبت به عكسش خيلي عوش شده بود.غصه ما به سر رسيد كلاغه به خونش نرسيد!!!!!؟؟؟؟؟

  11. با عرض معذرت تو اين چند وقت اين اولين مرده اي نيست كه زنده ميشه يه دختر چقدر بايد بي خانواده باشه كه دو ماه ازش خبري نباشه يعني ميگيد خونشون تلفن هم نداشته؟در ضمن از كي تا حالا بدون داشتن جنازه مجلس ختم ميگيرن؟لابد ميخواهيد دو ماه ديگه ندي اقا سلطانم زنده كنيد؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. هرکس که می خواهد خود را رسوا کند خداوند عقل و هوش را از او می گیرید.قابل توجه کسانی که دروغ میگوینذ:(خ.ر ، ا.ن)
    دورغگویان از خشم خدا بترسید.

  13. حقیقتا بسیار گیج کننده است. 1-شباهت سعیده به عکس تام وتمام بود. 2-همه دروغها وداستانسرائیهای او برای حفظ ظاهر وآبرو با توجه به مصاحبه هیئت 3نفره قوه قضائیه ودیگر مطالب پخش شده دراین باره قابل درک است. 3 – در برنامه 20:30ودیگر مطالب حکومتی از اشخاص گروهها و سایتهای بسیاری ازجمله اقای موسوی ونوروز دراین باره سخن رفته است و4- تنها راه روشن شدن حقیقت پاسخگویی اینان در رد وروشن کردن واقعیت ویا پذیش وعذرخواهی از مخاطبان است.

    • من شک دارم یه دختری از خونش فرار کنه و سه ماه قایم بشه بعد بیاد مادرشو اونطور عاشقونه بغل کنه!!!!!!!!!!!
      اگه عاشقشه خوب چرا فرار کرده و اگه عاشقش نبوده خب این عشق بازی دیگه چیه؟ البته تناقضات دیگه هم باید بهش اضافه کرد

  14. حقیقتا بسیار گیج کننده است

  15. در کامنتی سحر جان نظراتش را نوشت و فرمود ری…
    سحر جان چرا اینقدر داغ کردید . هنوز که فصل تابستان تمام نشده کمی یخ مایه اش بود .
    البته با فرهنگ نوشتاری شما بی جا نیست که عرض کنم
    فلان هرجه مرده به فلان جایت که اگر این کاره نبودی این کلمه را نمی نوشتی برای خواندن دیگران و شرم و حیاء می کردی .بابام جان .

  16. چند تا سوال عمده در باره مطالبی که در 2030 پخش شده
    1. سعیده گفت که خودش را به خانواده ای که نگهش داشتن معرفی نکرده و یک اسم عوضی از خودش داده. مادرش هم که میگفت به هیچکس نگفته دخترش فرار کرده پس چه کسی عکس و اطلاعات اورا پیدا کرده و اورا کشته جا زده؟
    2. چرا از خانواده ای که وی را نگهداری کرده اند هیچ گزارشی منتشر نمیشود؟
    3.سناریوی فرار و مجروح شدن و معالجه شدن و نگهداری به مدت چند ماه توسط خانواده ای خیلی مشکوک میزنه و سوال برانگیزه!!!
    4….
    اما سناریویی که من فکر میکنم اتفاق افتاده..
    سعیده در تظاهرات یا توسط گشتهای ارشاد دستگیر میشود وی را دربازداشت نگه میدارند و نقشه ای را جهت خراب کردن موسوی و کروبی برنامه ریزی میکنند. ماموران درنقش حامیان موسوی و کروبی وکسانی که از جنایتی مطلع شده و قصد افشاگری دارند با ستادهای ایشان تماس میگیرند و جزییات اطلاعات غلط و ساختگی مبنی بر دستگیری و شکنجه وی را با جزییاتی که از زندگی سعیده داشته اند همراه با مدارکی منتقل میکنند در این بین با خانواده سعیده نیز تماس گرفته و آنها را نیز با دادن اطلاعات درست و غلطی آماده میکنند. بقیه کار را نیز ستادهای موسوی و کروبی که دردام این تله افتاده اند انجام میدهند و حتی طوری به کروبی القا میکنند که بعنوان یکی از سندهای تجاوز مطرح گردد. پس از این قضایا سعیده را باآن داستان جعلی و ساختگی پیدا کرده و حسابی هم خط و نشان برایش میکشند که طبق گفته ما این چیزها را بگو.
    نتیجه آنکه بهترین سند برای دروغ بودن ادعاهای موسوی و کروبی با استفاده از تبلیغات صداوسیما مهیا گردد فقط نکته ضعیف این سناریو از جانب حکومت علیرغم خوب بازی کردن آن ابهامات و ضعف در داستان غیبت چند ماهه سعیده و نگهداری وی و بعد یافتن او بود که میتوانست بهتر پرداخته شود.!!

    • 3تا سوالت درسته اول جواب دوم و سوم را بگم سعیده یک دختر فراری بوده که از خونه در رفته ولی حالا شاید برای حفظ آبرو جریان شکستن پا و نگهداری توسط یک خانواده دیگر و وسط کشیده یا هر دلیل دیگه ولی اون یه دختر فراری بوده که توی این مدت مثل دفعه های قبلش از خونه در میره
      اما سناریوی تو که جواب سوال اولت میشه :
      امکانش هم هست که پس از فرار توسط کسی با ستادهای موسوی و کروبی در ارتباط بوده و اونها برای خراب کردن دولت و حکومت و مدرک سازی برای ادعای کروبی اون رو نگه میدارند تا این برنامه ها رو (مجلس ختم و مرگ و تجاوز) محیا کنند اونجایی که گفتی طوری به کروبی القا می کنند تا به عنوان سند استفاده کند این سوال مگر دولت اون موقع سه ماه پیش میدونست که کروبی می خواد همچین کاری بکنه که این دختر رو نگهش دارن تا بعد کروبی رو خراب کنند.
      ضمنا دولت میاد خودش یک آتو و یا یک خبری رو به موسوی و کروبی بده تا اونها علیه دولت استفاده کنند تا دولت رو بکوبند بعد که دولت را خراب کردند حالا بیاد بخواهد آبروی رفته اش رو اصلاح کنه من که بعید میدونم
      اینطوری که باشه سوال اولت درست میشه که خودشون از سعیده و مادرش خبر داشتند که رفتن سراغشون

  17. اینهم یک کلک هزب الاهی دیگه بود ، کامران نجف زاده بچه کونی هم پشت سر قضیه بوده!

  18. 20:30 به شعور ملت با این گزارش توهین کرد
    حداقل یه د استان باحالتر درست می کردند

  19. این عملیات توسط عوامل نهاد های امنیتی برای سلب اعتماد نسبت به گروه حقیقت یاب موسوی – کروبی انجام شده و با برنامه ریزی دقیق سعی کردند که این اسامی را وارد لیست تحقیق کنند تا با افشا سازی بعدی به کمک صدا و سیما و چهرهای خودفروش مردم را نسبت به رهبران موج سبز بد بین و نا امید کنند و برای آنها پرونده سازی دلخواه را انجام دهند . متاسفانه خیلی از مردم ما هم ساده دل و زودباور هستند و در اشتباهات طراحان دقت نمی کنند تا این عملیات و طراحان آنها رسوا شوند … اما خداوند که ناظر و واقف به کل امور است سرانجام این نامردان را رسوا و بی آبرو خواهد کرد تا با آبروی مردم برای از میدان بدرکردن مبارزان حق جو بازی نکنند … و مکرو و مکرالله والله خیر الماکرین

  20. اينا حقايقند ولي كران وكوران و گنگان نمي فهمند —–به آيه 17 سوره بقره رجوع شود

  21. فعلا اين همان خانمي است كه دو ماهه گم شده و نكته نظر جناب كروبي و موسوي خر لعنت الله عليهما بوده است

  22. مهم زنده بودن سعیده است.

  23. نادریان عرب تبار چرا خودتو قاطی مسایل ایرانیان می کنی مراقب خودت باش یه روز تو و خانوادتو توی تلویزیون در حال اعتراف به خودفروشی نشون ندهند تو و خانوادت بروید بچسبید به همون چیز عربها و از آن بالا بروید خوش بگذره.

  24. از شوی تلویزیونی متنفرم

  25. سلام.اولا لطفا چند جاي متن نوشتين سپيده اصلاح كنيد به سعيده .دوم اينكه مرسي كه وظيفه خودتون و بي كم و كاست انجام ميدين در امر خطير آگاهي اذهان خاموش و غبار گرفته ي جوانان غافل وطن.اما.
    صدا و سيما واقعا فكر ميكنه جووناي ما انقدر ابله و احمقند كه اين لاطاعلات و بلكه مزخرفات ساختگي رو قبول كنند ..؟؟؟ آقا سلطان كشته شد گفتن اين يه خصومت شخصي بوده … روح الاميني كشته شد گفتن اين از اول بيمار بوده بعد تو زندون خودش مرده … ترانه موسوي رو اون جوري پيچوندن گفتن الان تو كاناداست و معلومه كسي براي اثبات اين حرف نميري كشور كانادا رو جستجو كنه … به زنداني ها تجاوز شد گفتن اين يه توطئه ست بر عليه نظام و ما خودمون اون كسايي كه اين شايعه رو درست كردن تنبيه ميكنيم ……………..اي ملت ….اي دوستان……………. اي ميهن من …………………اين جامه ي سياه معلق را چگونه پيونديست با سرزمين من…؟؟؟؟؟!!!!
    كسي اين چرنديات و به قول دوستمون شوي تلويزيوني رو باور نداره …به هيچ قيمتي نميتونن ما رو فريب بدن ……

  26. سلام.یه گاف خنده دار. قبل از ورود صدا سیما یه تصویر از مادر و دختر رو نشون داد که نوشته بود این تصاویر یکی از اشنایان خانواده گرفته .اولا چطور یه دختر بعد از چند ماه خونه میاد با اون خبری که گفتن کشته شده بعد هیچ احساسی نداشت و دم در تو اشپز خونه بدون حضور کسی تو اغوش هم رفتن فقط مادر گریه مصنوعی سر می داد .دوما با همون دوربین صدا وسیما ضبط شده بود.سوما با همون لباس اومد جلو دوربین یعنی اون تصاویر شاید نیم ساعت قبل با دوربین صداو سیما صحنه سازی شده بود .

  27. سلام.یه گاف خنده دار. قبل از ورود صدا سیما یه تصویر از مادر و دختر رو نشون داد که نوشته بود این تصاویر یکی از اشنایان خانواده گرفته .اولا چطور یه دختر بعد از چند ماه خونه میاد با اون خبری که گفتن کشته شده بعد هیچ احساسی نداشت و دم در تو اشپز خونه بدون حضور کسی تو اغوش هم رفتن فقط مادر گریه مصنوعی سر می داد .دوما با همون دوربین صدا وسیما تصاویر ضبط شده بود.سوما با همون لباس اومد جلو دوربین یعنی اون تصاویر شاید نیم ساعت قبل با دوربین صداو سیما صحنه سازی شده بود .

  28. اين روزها توي تلويزيون پر شده از اين چيزا. بابا اگه چيزي نيست اگه مخالف نيست اگه رأي مردم دزديده نشده اگه … چرا اينقدر دارين بال بال مي زنين؟ چرا اينقدر ميخواين به مردم بفهمونين كه شما راست مي گين؟

  29. کدومشون راست میگن؟اینا یااونا

  30. خاک بر سر همتون کنم، هم طرفدارای احمدی نژاد و هم طرفدارای موسوی، همتون تعصبی و کثیف و دروغگو هستید.

    از یه طرف احمدی نژاد سر جریان ترانه موسوی عین سگ دروغ میگه، از یه طرف موسوی و کروبی سر جریان سعیده پورآقائی مثل خوک خودشو گه مال میکنه.

    موسوی و کروبی بی شعور غلط کرده بودن با فرض اینکه این دختره بی شعور کشتع شده باشه برن قیل و قال راه بندازن، واقع هر کی فکر میکنه این سعیده نبود خیلی خره، آدم چشمشو که نباید به واقعیت بننده.

    خاک بر سرتون کنم بی شعورا، موسوی هم یک خره مثل احمدی نژاد، همشون تشنه قدرتند.

    مرگ بر احمدی نژاد، مرگ بر ولایت فقیه، مرگ بر موسوی، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر هر چی خره

  31. واقعا نمیدونم چی بگم فکر کردن مردم حالیشمن نمیشه مثلا با این کارها آقای موسوی رو خراب میکنند آخه کدوم آدمی میاد یه دختر 16 ساله رو 3ماه تو خونه ی خودش نگه داره خر خودشونند اول میکشند بعد میگن نکشتیم و آقای موسوی و… رو خراب می کنند

  32. مرگ بر احمدي نژاد

  33. تورو خدا يكي جواب منو بده :
    چرا هركسي اينروزها كشته ميشه بعد از يه مدت زنده ميشه ؟؟؟؟؟؟؟؟
    من فكر ميكنم ماهم مرديم وفقط خيال ميكنيم زنده هستيم
    قطعآ صدا وسيما مداركي براي افشاي اين حقيقت هم ميتونه ارائه بده ؟؟؟؟؟

  34. سلامو دختري كه در تلويزيون نشان داد خود سعيده بود.اگر مي خواهيد مطمين شويد لطفا از همسر شهيد حميد باكري بپرسيد.او اين خانواده را به خوبي ميشناسدودر مجلس ختم وي نيز شركت كرده بود. حاضرم تلفن ايشان را در اختيار شما قرار بدهم.
    (البته از ايشان بخواهيد كه به حرمت خون همسرش واقعيت را بگويد.)

  35. مثل شما مثل آدميه كه خواست خودشو با آب آفتابه بشوره اتفاقا اسيد از آب در اومد.!!! گيرم سعيده اشتباه شده(كه نشده) 40 نفري كه از ليست 72 نفره حذف شده رو چكار كنيم.شما رو به هركي مي پرستيد انصاف هم داشته باشيد.(اگرميدانيد چيست)براي يك ادعاي بي اساس تا كجا پيش مي رويد خدا ميداند.

  36. بابا هر دو تاتون سر كاريد ولي خبر نداريد. واي از خط عمري كه طي بشه اما با يه نگاه به پشت سرت بفمهي كه تمام راهي رو كه اومدي اشتباه اومدي و ديگه وقته رفتنه……….

  37. راستش دوستان همه چیز رو گفتند چیزی ازقلم نیفتاده که من بخوام بگم فقط این حکومت که روی استالین رو داره کم کم سفید میکنه یک نکته را فراموش کرده که ملت پرافتخار ایران دارای بیشترین ضریب هوشی بین همه مردم دنیا است با این شوهای تلوزیونی که کاش یک کم قبل ازساختنش این پاسدارهامغزهای منجمدشون رو به کار می انداختند, نمی تونند باهوش ترین ملت دنیا رو فریب بدن این کارا واسه حکومت جائر تف سر بالاست
    باید مث مجله های سرگرمی واسه کسی که بیشتر از ده تا شباهت بین این سعید ه خانم قلابی از رو همون عکیس که تلوزیون نشون داد وسعیده شهید واقعی که عکسش تو آگهی ختم هست پیدا کنه جایزه بذارن

  38. اونجای آدم دروغ گو – رو رو برم خدایا

  39. ( ایرانی ) سعی زیاد به خودت فشار نیاری ، چون ممکنه قبل از خودت اون دولتد مرم فربیت منفجر بشه . hamsora.persianblog.ir

  40. ( ایرانی ) سعی کن زیاد به خودت فشار نیاری ، چون ممکنه قبل از خودت اون دولت مرم فربیت منفجر بشه . hamsora.persianblog.ir

  41. فکر کنم هممون داریم گول می خوریم چنتا از دوستای من سر این جریان مسخره دیدگا ها شون عوض شد خرها !! اماحالا اینو بدونید اینا درحال ساخت یه جریان دیگه برا سعیدند که این یکی کامل تره ومو لای درزش نمیره می گی نه تادو سه هفته دیگه نگاه کن مواظب باشید شما هم ….. نشید ازهمین حالا همه میگیم مرگ بر دروغگو

  42. اشتباه نگیرید منظور از فربیت را که میدونید . ( فربه=فربیت یعنی چاق و چله شده از خوردن حق مرم ) که البته بزودی خواهد ترکید.

  43. دوست عزیز فرزند آزادی شاید این که گفتید ما با هوشیم درست باشه ولی فعلا که این هوشیم هیچ سودی برامون نداشته . آخه چرا بی شعور ترین سیاستمداران دنیا بر با هوشترین انسانهای روی زمین حکومت کنند بابا الان دوره ی دیکتاتوری سر اومده. چرا ما باید تا آخر عمرمون سلطنت خامنه ای رو که خودمون تو انتخابش هیچ نقشی نداشتیم تحمل کنیم و تصمیمات او را چه درست و چه نادرست بپذیریم و جرات انتقاد نداشته باشیم تا کی ریا کارانه برای استفاده از فرصتها و منابع مملکت خودمون مجبور باشیم از او تمجید کنیم بیچاره حافظ فکر می کرد با فدا کردن خودش می تونه ریشه ی ریا رو تو این مملکت بخشکونه. گیرم این نمایشی که بیستو سی اجرا کرد درست بود چرا قبلش هیچ اطلاع رسانی در مورد ماجرا نکرده بود و وقتی که اوضاع به نفع خودشون برگشت نیم ساعت روش مانور داد..صدا وسیما خودش میدونه این اراجیف رو باور نمی کنن ولی اینم میدونه اونایی هم که باور می کنن کم نیستن

  44. نگفت بعد از بيمارستان مورد تجاوز قرار گرفته يا نه؟؟؟؟؟؟؟؟

  45. توجه توجه توجه
    دوستان آگاه باشند که در چند روز اخیر دوستان ما ایمیل های دروغین مبنی بر بیانیه جدید میر حسین موسوی دریافت کرده اند. فرستنده ایمیل با نامی جعلی به نام (صدای سبز اسلام ) با گفتن مطالبی کذب علیه موسوی ، خاتمی ، رفسنجانی و سایر اعضای موج سبز قصد تشویش و دروغ پراکنی و شایعه پردازی از زبان آنها را دارد.
    این سایت با پذیرفتن اعضا سعی در پیدا کردن افرادی دارد که به خبرهای موج سبز علاقه مند هستند.
    قابل توجه مدیران حقیقت نیوز تا این مطلب را پیگیری نمایند

  46. دو سوال مهم: 1. چطور حرفهای بیسند و اساس کروبی رو زود باور می کنین اما تا فیلم و عکس و سند معتبر برای نقض اونا ارائه میدن بی خود اما و اگر میارینو دنبال توجیه میگردین؟
    2. اصلا تیتر این خبر مشکوکه چون از کجا معلوم دروغ باشه که مسخره خطابش میکنین؟؟؟؟؟؟؟؟

    • اولا خود کروبی در صحت و سقم این مورد مشکوک بود
      دوما نظر ما اینه که این یه سناریویه از قبل طراحی شده بوده برا خراب کردن کروبی و …
      سوما دروغ که شاخ و دم نداره میتونه فیلم باشه میتونه عکس باشه میتونه حرف هر کسی باشه چون هیچ کس معصوم نیست فقط دروغ علامت داره که از قدیم گفتن دروغگو فراموشکاره!!!!!!!!!!!

  47. مرگ بر موسوی کروبی خاتمی

  48. اونقدر مسخره بود که من تا دیدمش چند تا سوال به ذهنم اومد:
    1-دختری که توی طبقه سوم یه اپارتمان زندگی می کنه چطوری جرات کرده بپره پایین ؟
    2-چطوری با پای شکسته تونسته تا خیابون بره؟
    3-چرا زمانی که اون خونواده کس خل تر از احمدی نژاد پیداش کردن به پلیس خبر ندادن؟
    4-چرا ما همچین بدلکاری تو ایران داریم بعد میریم پیمان ابدی رو از المان میاریم تا بکشیمش؟
    5-چرا از یه دختر اینچنینی تو گارد حفاظت ریاست جمهوری استفاده نمیشه تا شاید خدای ناکرده اگه دیوونه ای خاست که این حیف نون رو بکشه مانع بشه؟

  49. ننگ ما صدا و سیمای ما

  50. ننگ با رنگ پاک نمیشه
    ما بیشماریم
    مرگ بر دیکتاتور اسلامی

  51. باید همه یاد بگیریم که به همدیگه توهین نکنیم .مگه بعضی از ما به اسلاممون و بعضی به تاریخمون و ایرانمون نمی بالیم .باید یاد بگیریم همدیگرو درست نقد کنیم .در هردوی این فرهنگها اسلامی و ایرانی توصیه به مودب و صبور بودن شده.

  52. در مملکتی که رسانه ی ملی مرتب یکطرفه جانبداری میکنه واقعا چه کسی باید حقایق رو فاش کنه و به داد ملت مظلوم برسه؟ننگ بر صدا و سیمای خائن .

  53. ببخشید ولی‌ یک دختر خراب هم وقتی‌ دو ماه ازش خبری نشه بعدش نمیان بگن خدا را شکر این یه نعمت الهی‌ بود حالا این خانم ظاهرا مادر که بچه اش بعد از nماه پیدا شده میگه خدا رو شکر که دختر … پیدا شده! به نظر من اصلا حرص نخرید اینا میخوان با این چیزا رفتارای خودشون را سفسطه کنن!ما هم به جای حرص خوردن باید به فکر مالیدن صورت اینا به خاک باشیم! به وبلاگ من هم یه سری بزنید بد نیست!:
    http://ghalambedast.wordpress.com

  54. بابا شما چه کار دختره دارید
    مگه کورید طرف زنده است
    یعنی اقای موسوی و کروبی باید بگن ….

    شاید هم موسوی مسیح شده و مردگان رو زنده کرده
    آره موسوی رفت تو ختمش و زندش کرد

  55. فرزند من میر حسین جان
    کارت را درست انجام دادی فرزندم
    من خودم هم ماندم که چکونه مرده ختم گرفته ای را زنده کردی
    پدر بر تو می بالد
    من مسیح به داشتن فرزندی مثل تو شادمانم
    به کارت ادامه بده به ختم ها برو و زنده بگردان

  56. واقعا جالبه طرف زنده است داریم میبینیم زنده است بازم میگن دروغه.یه خورده دیگه پیش بره هممون باید مواظب باشیم چون ممکنه نوبت به ما هم برسه که ما رو به قتل برسونن و منکر زنده بودن ما بشن.خدا از این موسوی خائن نگذره

  57. بسیار متاسفم برای افرادی که اینجا نظرشون را بسیار بی ادبانه مینویسند.ما همیشه داعیه فرهنگ ایرانی داریم . همه جای دنیا سعی در اثبات این مسئله داریم. اما متاسفانه من بعنوان فردی کاملا بیطرف نظرات را می خوانم میبینم هر دو گروه فقط قصد به لجن کشیدن همدیگر دارند.و اما در باره این خانم اقایی پور، من اولین بار خبر کشته شدنش را در یکی از سایتهای جنبش سبز خواندم. چرا باید بدون تحقیق دروغهایی از این قبیل را در سایتشون بنویسند که بعد کذب بودنش مشخص بشه. اما از ان طرف هم صدا سیما با اشتباهات فاحشش خودش را مضحکه کرد. اما در انتها باید بگویم که دعواها سر لحاف ملا نصر الدین هست. و فقط ملت شدند گوشت قربانی

  58. توي مصاحبه يه بار گفت كه ازتراس افتاده يه بار گفت تصادف كرده

  59. خاک بر سر کروبی و هر کی که ازش پیروی می کنه ! کروبی رو باید اعدام کنند ! مرگ بر کروبی

  60. سلام
    دوست من یک بنده خدا با یک آی پی و با نام های متفاوت در وبلاگ ها به فحش دادن به موسوی و کروبی و ….. میپردازد لطفا دیدگاه های افرادی رو که با یک آی پی و اسم های مختلف نظر میدهند رو حذف کنید !
    ………..
    داستان بیست و سی چقدر شبیه به فیلم های هندی است
    اشک آدم رو در میارن !

  61. فراموش نکنید هر بار اعتراضات مردمی به استبدادی که سالهاست خودمدارانه در حال چپاول اموال مملکت هستند و نمی خواهد فضای تغییر و تجربه سیستمی بجز خودشان را بدهند٬ منجر به ناآرامی های خیابانی میشود هرج و مرج طلبان بی مروت و ددمنش دولتی که از بالا تا دون پایه ترینشان که همه گی اشان ماشاالله ردیف حقوقی هم از نظام دارند به چنان جنایاتی دست میزنند که کشتن مردم بی سلاح یکی از آنهاست.
    فراموش نکنید بارها اتفاق افتاده که دختران جوان توسط مامورین امنیت خانه ولی فقیه دزدید شده اند و مدتها ایشان را در خانه های گروهیشان از همه طرف مورد تجاوز قرار داده و سپس با یک تهدید ضمنی روانه خانه کرده اند «مبادا چیزی بگوید»
    همین.
    این دخترک ۱۶ ساله هم بسادگی یک لیوان آب خوردن میتواند یکی از همین قربانیان باشد.
    آنچنان بحث بر انگیز نیست.
    ماجرای آن سردار که با یک نوع تدین ذاتی زنان فقیر جویای نان را کون برهنه در مکانی وادار به نماز خواندن فرمودند تا از قسمتهای مختلف این نمایش عبادی ـ سکسی خصوصا لحظات خالصانه و عرفانی رکوع و سجود حظ نفس ببرند و باد تمبان را در داخل بدن خانمها بخوابانند را فراموش نکنید
    الگوها از ولایت چپاولگر با همین درجه آلودگی اخلاقی شروع میشود و تا به نازل ترین بخشها ادامه میآبد و ما
    باید از تماشای آنچه بر ما و ناموس انسانیمان رفته و میرود و جمع بندی آن لااقل کمی قدرت تشخیص و تحلیل بیابیم

  62. مرگ بذ منافق

  63. متاسفانه استفاده از فواحش و انسانهای خود فروخته از 28مرداد مرسوم بوده سئولات کاملا صحیح وفیلمر ازمملواز تناقض است امیدوارم که تهیه کنندکان اینگونه برنامه ها از سناریوهای زیباتر استفاده کنند تا فرزند 14 ساله من نتونه بیش از 20 تناقص در این سناریو پیدا کند
    لطفا کمی به شعور مردم احترام بگذارید نه مثل حداد ظالم گشتار
    بعد از انتخابات را به سه نفر در کهریزک تعمیم بده اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید

  64. جریانات بعد از انتخابات شعر زیبایی را برایم تدایی میکند که مصداق جالبی دارد
    روزی مومنی از کنار مسجدی میکذشت که متوجه شد متولی مسجد با پسر جوانی کار خلاف شرع می کندپس برگشت وبه ان ملعون گفت تف بر رویت که در خانه خدا چنین عمل قبیحی انجام میدهی . ان معلون گفت
    صببرکن دست از عمل خالی کنم تف به مسجد کردنت حالی کنم
    الان نیز مثل کروبی است که فاعل او را متهم به تف کردن در مسجد میکند

  65. از اینکه ادمهای بی ادبی مثل سحر و….. نظر داده اند و ابروی هر چی ایرانی است را برده اند متاسفم به هر حال دروغ کروبی واضح است

  66. كاش طي دو شب قبل حرفاي عطريانفر و حجاريان رو گوش مي كردين و لااقل راجع بهشون فكر مي كردين حتي با فرض اينكه دروغ مي گفتن. بابا واسه خار كيا اينقدر دارين جوش مي خورين موسوي اگه واسه ملت مي سوزه چرا بهانه دست دشمن ميده!؟ اگه ادعاي علي بودن داره لا اقل 25 دقيقه به خاطر حفظ نظام سكوت مي كرد حالا 25 سال پيشكشش. خدا عاقبت همه رو ختم به خير كنه…..

  67. دوستان سلام
    دوست دارم از شما عزیزان برای بررسی و ارسال نظر در باره ی معضلات گران فروشی و کم فروشی دعوت کنم تا یه سری هم به وب لاگ (( إخوان المنصفین )) بزنید.
    http://merrsad.blogfa.com/

  68. شما مثل قوم ینی اسراییل هستیدد اگه یک روز خدا هم بیاد پایین بگه کروبی خیلی از حرف هاش کشک بوده قبول نمی کنید اینقدر دنبال حرف های این آدم اسیر هوای نفسش وقت خودتون و کشور رو بگیرید بعد بشینید بگید مملکت فلان مملکت بهمان

  69. قابل توجه بنده خدایی که به ولایت فقیه توهین کردند ..
    به ایشون میگم که فعلا ما سکوت می کنیم اما اگه پای این توهین ها علنی بشه به سطح جامعه ما ولایتی ها حاضریم پیش مرگ سید علی خامنه ایی بشیم دیگه آبرومون جای خودشو داره … امروز رهبری بیشتر از همیشه در دل مردم جا داره مخالفین جای خود ….. شما ها فکر میکنید چه خبر شده ؟؟؟؟ نسبت ما به شما نه تو تهران!! بلکه تو کل ایران مثل قطره به دریاست 4 روز ریختید تو خیابون فکر کردین عددی هستین چقدر حاظرید پای عقیدتون هزینه بدید ؟؟؟؟ همین رو بدونید اگه ما ولایتی ها فقط یک نفرمون هم باقی مونده باشه تا آخرین اتم وجودمون رو جلوی آقامون سپر بلا می کنیم …..
    به امید ظهور یگانه منجی عالم بشریت….

  70. ……. اول و آخر خاتمی ، موسوی ، زن موسوی ، خاتمی ، کروبی و همه دست اندر کاران که خودتون می دونید.
    این بیشرف ها دلشون به حال من و تو نسوخته (بی بی سی و…)
    پس اینقدر حرف این بی پدر مادر ها رو گوش نکنید.

    مرگ بر آمریکا و اسرائیل و انگلیس و منافق.

  71. قابل توجه دوستی که حاضره پیش مرگ سید علی بشه !

    احسان عزیز شما اصلا فلسفه وجود ولی فقیه رو نمیدونی و برای چیزی که نمیدونی چرا وجود داره حاضری پیش مرگ بشی ؟!

    برادر من بهتره بجای پیش مرگ این و اون شدن نگاهی به تاریخ بیندازی
    همین

  72. مرگ بر موج سبز و زرد وقهوه ای
    مرگ بر ساده لوحی که فقط چرت و پرت های بی بی سی و وی او ای رو باور می کنه . مرگ بر آدم کر و کور که حقایق رو نمی بینه

  73. سیاست پیشگان در هر لباسند
    به خوبی یکدگر را میشناسند

    بدانید و آگاه باشید که حکومت و قدرت هر مردی را فاسد میکند
    الا کسی که تربیت شده محمد و آل محمد باشد
    ولی امری که در حال حاضر غایب است

    دوستان به یاد داشته باشید که همیشه سنگ خودتون رو به سینه بزنید

    اگر روزی فریاد زدید برای دل خودتون فریاد بزنید نه برای مقام و منصب دیگری

    به هیچ داستان راست و ناراستی توجه نکنید که فقط برای سرگرمی من و شماست

    خودتون به نوشته های خودتون یه نگاهی بندازید

    ااینجوری فقط دارید میخ آهنی در سنگ میکنید

    چه موافق باشید چه مخالف

    باید یاد بگیریم متعالی تر بیندیشیم و عمل کنیم

    از ماست که بر ماست

    همن و دیگر هیچ…….

  74. بابا جون من این رژیم داره خودشو جر می ده که خوبه و خیلی هم مردمیه! می خواد اینو ثابت کنه! همین! این همه رقص و آواز و جر دادن و … واسه همینه که بگه آقا من اصلاً پاک پاکم! هیچ جنایتی نمی کنم! نه تجاوز کردم نه آدم کشتم! همه اینایی که میگن کشته شدن زندن!
    باشه رژیم جون! تو خوبی تو ماهی فدات بشم الهی! راضی شدی؟ همینو می خواستی؟

بیان دیدگاه